Roma cea înzăpezită

Prima dată am mers la Roma acum vreo 4 ani. Am fost cu un prieten, dar până să ajungem acolo am pierdut avionul din cauză că eram prea relaxați și am fost îndrumați un pic greșit. Am găsit alte bilete în aceeași zi, am mers, ne-a plăcut și-am zis că m-aș mai întoarce. Rămăsesem în minte cu imaginea aceea a străduțelor înguste pline de bodegi, păzite de balcoane pline de flori. Pizza, paste, brânză, vin, senvișuri banale, tablouri, prea multe statui și așa mai departe

Cabana Diham

Într-un frumos weekend de Ianuarie am fost cu Asociația Turistică Ghizii României la Cabana Diham, în Bucegi. Scopul a fost să învăț mai multe în cadrul cursului de ghid pe care-l urmez, dar și să explorez o zonă prin care nu ajung prea des. Bucegii rămân ceva ce nu am prea experimentat pentru că m-am ferit de traficul de pe Valea Prahovei. A existat mereu alternativa de a merge cu trenul, dar n-am prea făcut asta până acum. Așa că era timpul: am plecat pe la 6 dimineața din București, ne-am dat jos în Predeal, am mers cu niște taxiuri până la Pârâul Rece, apoi dă-i, dă-i pe traseul punct roșu spre Cabana Diham

Valea Slănicului de Buzău

Valea Slănicului de Buzău este sora mai mică și mai necăjită a Văii Buzăului, mai cunoscută publicului. Slănicul de Buzău este un afluent pe stânga al râului Buzău, de-a lungul căruia se întinde drumul județean 203K. Valea asta nu e cunoscută prea mult decât călătorilor mai aventuroși și mai curajoși, însă asta nu înseamnă că e mai puțin frumoasă. În ciuda drumului dezastruos de care edililor locali nu le-a păsat niciodată, poți ajunge în locuri care-ți încântă privirile și te fac să revii

Cursuri de ghid

Am crescut la țară, într-un sat din județul Buzău, iar asta și-a pus amprenta pe lucrurile pe care le-am urmărit și făcut în viață. Așa cum au făcut toți copiii crescuți la țară, și eu am tot umblat pe coclauri după animale, am muncit prin gospodărie, am căzut de prin copaci, m-am agățat în garduri. Am alergat de colo-colo fără stare. Zbănțuiala asta a rămas mereu cu mine și așa am ajuns o persoană destul de activă

Prin Vintileasca, Vrancea

Anul ăsta mi-am amintit de acel copil și de Vrancea. Mi-am zis că e timpul să merg acolo și să explorez mai mult din județul vecin al Buzăului. Am asamblat un grup de prieteni și am pus la plan o excursie de weekend în zona Vintileasca, o călătorie care e ieșit super bine. Am plecat de vineri seară din București și după câteva ore bune am ajuns în Vintileasca